Altres activitats

NOVA SECCIÓ "CATALUNYA SUD" DE LA SOCIETAT CATALANA DE BIOLOGIA

Del al

Facultat de Medicina i Ciències de la Salut

La Societat Catalana de Biologia (SCB) ha obert una nova secció territorial "Catalunya Sud" coordinada per professors de la URV i oberta a totes les persones i institucions relacionades amb la recerca biològica i biomèdica de la província de Tarragona.

Formar part de la SCB ens obre la possibilitat de participar en diverses convocatòries de la SCB per al finançament de programes i projectes de recerca de les Seccions i les societats filials. També podem promocionar i difondre les activitats que es duguin a terme al territori i estiguin relacionades amb la biomedicina.

Podeu sol·licitar informació i enviar els formularis de solicitud d'ajudes, porpostes d'activitats o qualsevol pregunta que tingueu als coordinadors de la secció territorial "Catalunya Sud" de la SCB, Jaume Folch i Miquel Mulero (miquel.mulero(ELIMINAR)@urv.cat; jaume.folch(ELIMINAR)@urv.cat).

CONVOCATÒRIES

- Programes o projectes de recerca de l'Institut d'Estudis Catalans 2020. El termini de presentació acaba el dia 22 de gener de 2020.

- Ajuts per a realitzar activitats extraordinàries (Institut d'Estudis Catalans (IEC). El termini de presentació acaba el dia 15 de gener de 2020.

- Ajuts per a activitats ordinàries de les Seccions de la SCB.

Pujar