Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

Portada > Darreres novetats

Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de Reus

Llistat de notícies

Jornada sortides professionals del Grau de Nutrició Humana i Dietètica: 23 de març

Benvolguts estudiants,

El divendres 23 de març de 2018, de 15 a 19h, es realitzarà a l’Aula Magna la Jornada de Sortides Professionals del Grau en Nutrició Humana i Dietètica que, com ja sabeu, es realitza cada any.

La Jornada va dirigida a tots aquells alumnes del Grau en Nutrició Humana i Dietètica, especialment a aquells que cursen 3er i 4rt any, i aquesta vegada tindrà una temàtica diferent que permetrà mostrar als alumnes diferents perspectives professionals.

És important que sapigueu que l’assistència compta pel Portafoli i que les places són limitades. Si esteu interessats és essencial que, per tal de fer la inscripció, us registreu al següent link:

Podeu trobar tota la informació en el tríptic i el pòster que us adjuntem a continuació.

Animeu-vos a participar!

Cordialment,