Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

Llistat de notícies

MINICONGRÉS DE RECERCA - ACTIVITAT FMCS 10 i 17 DE MAIG

Benvolguts estudiants i professorat,

Us informem que els dies 10 i 17 de maig tindrà lloc a la FMCS el Mini Congrés anual de Recerca.

El Mini Congrés farà visible els treballs de recerca que han dut a terme els Alumnes Interns durant aquest curs 17-18 col·laborant amb les Unitats de Recerca de la nostra facultat i els hospitals universitaris.

L’acte és obert a tot el públic, es realitzarà a partir de les 16h a l’Aula Magna de la Facultat i tindrà una durada aproximada de 3-4 hores cada dia.

Tots els estudiants i professors de la FMCS esteu convidats a veure les presentacions dels Alumnes Interns!!

Per poder-hi acudir és necessari confirmar l'assistència, a través del següent enllaç: https://goo.gl/forms/Jyrs18iMsdbfOofS2

L’activitat serà reconeguda amb un certificat d’assistència de 4 hores per cada dia de Mini Congrés i és vàlida pel portafoli de la FMCS.