Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

Llistat de notícies

Activitats que podeu fer el curs 2018-2019 a la FMCS

ALUMNE INTERN

És una oportunitat de treballar en una Unitat de Recerca de la FMCS o en els Hospitals Universitaris de Reus i Tarragona fent investigació.

Podeu obtenir 1 o 2 ECTS per completar l’assignatura optativa de Seminaris Interdisciplinaris.

QUÈ HE DE FER SI VULL SER ALUMNE INTERN?

1.    Pensar on m’agradaria fer d’Alumne Intern / Mirar al web les Unitats de Recerca que ofereixen places/Buscar noves opcions

2.    Concertar una cita amb el responsable de la Unitat de Recerca i oferir-me com a Intern 18-19.

3.    Decidir el nombre de crèdits / hores que vull dedicar a l’activitat

4.    Si m’accepten, portar el full de preinscripció signat pel responsable de la Unitat (Termini 30 de Setembre 2018). Aquest full em dona accés per iniciar les meves tasques i poder-me matricular.

Teniu més informació a:/seminarisinterdisciplinaris/seminarisinterdisciplinaris.html

Trobareu una notícia sobre els interns a: http://diaridigital.urv.cat/estudiants-medicina-nutricio-fisioterapia-inicien-recerca/

ALUMNE MENTOR

L'Alumne Mentor participa en la docència dels seus companys de cursos inferiors reforçant els coneixements adquirits anteriorment.

Podeu obtenir 1, 2 o 3 ECTS per completar l’assignatura optativa de Seminaris Interdisciplinaris.

QUÈ HE DE FER SI VULL SER ALUMNE MENTOR?

1.    Pensar on m’agradaria fer d’Alumne Mentor / Mirar al web les assignatures que ofereixen places / Buscar noves opcions

2.    Concertar una cita amb el responsable de l’Assignatura i oferir-me com a Mentor 18-19.

3.    Decidir el nombre de crèdits / hores que vull dedicar a l’activitat

4.    Si m’accepten, portar el full de preinscripció signat pel responsable de l’Assignatura (Termini 30 de Setembre 2018). Aquest full em dona accés per iniciar les meves tasques i poder-me matricular.

Podeu entregar els fulls de pre-inscripció des d’avui fins el dia 30 de setembre de 2018 tots els estudiants hauràn de matricular, com a mínim, 1ects per poder fer l’activitat (inclòs els interns de 2on any)

El trobareu a: /seminarisinterdisciplinaris/seminarisinterdisciplinaris.html