Altres notícies

Tauler d'anuncis

Jornades d'Hivern en Ciències del Sistema Nerviós

Aula Magna de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut

JORNADES D'HIVERN EN CIÈNCIES DEL SISTEMA NERVIÓS (24- 26 de Gener, 2024)

Les Jornades estan lligades al Màster en Ciències de Sistema Nerviós. S'impartiran sessions diàries on professorat del màster i professorat convidats presentaran els seus treballs de recerca. Totes les ponències estan dins d'una de les especialitats del màster, és a dir: Neurotoxicologia, Neuropsicofarmacologia, Fisioteràpia neuromusculoesquelètica i Neurorehabilitació. La tarda del 25 la dediquem a joves investigadors, és a dir, els estudiants de doctorat.

Les Jornades d'Hivern en Ciències del Sistema Nerviós no estan restringides a l'alumnat del màster sinó que hi són convidats tot l'alumnat de les universitats Rovira i Virgili (URV) i d'Almeria (UAL) i professionals de la salut interessats.